Vzdělávací cyklus datového analytika
Datový boom
Většina společností je v dnešní době doslova zavalena daty, které přicházejí z mnoha interních i externích zdrojů. Jejich získání a ukládání je díky technologiím a všudypřítomným cloudovým řešením velmi snadné. Nasbíraná data však sama o sobě nemá žádnou výraznou hodnotu. Na to, aby začala mít pro firmu reálný přínos, musí být nápomocná při rozhodování a plánování.
Řešení jménem
datový analytik
A právě v tuto chvíli přichází na řadu datový analytik, který z množství dat, které má k dispozici, začne dolovat cenné odpovědi. Jeho klíčovou znalostí je proto schopnost rozpoznat v záplavě dat informace, které jsou opravdu užitečné, mají potenciál zlepšit fungování firmy, vyvolat akci a podpořit efektivní rozhodování.
Naučte Vaše data
vydělávat a šetřit
peníze i čas
Odborníci na práci s daty na trhu zoufale chybí. Okamžitým řešením může být proškolení stávajících zaměstnanců. Náš tréninkový plán je určen firmám, které si chtějí vychovat vlastní datové specialisty a vědí, že vzdělávání je nejlepší způsob k získávání, motivaci, rozvoji a udržení šikovných zaměstnanců, kteří se ve své práci chtějí někam posunout.
Tréninkový plán je složen ze 4 bloků
Základní znalosti pro práci s daty
Dobrý analytik je schopnost rozpoznat v záplavě dat cenné informace. Aby tyto informace byl schopný z nashromážděných dat vytěžit, musí umět formulovat kritéria pro jejich segmentaci, data následně analyzovat a použít k plánování strategického růstu.
Doporučená školení:
Vzhled a ergonomie reportů a dashboardů
Denním chlebem datového analytika je převádět data do srozumitelné podoby, nejčastěji reportů či dashboardů, a předkládat je tak, aby jim různí příjemci rozuměli a dokázali se podle nich okamžitě rozhodovat.
Doporučená školení:
Příprava dat pro analýzu
Data potřebuje dostat na jedno místo a optimalizovat je pro reporting a analýzu. I v poměrně komplikovaných datových setech musí být schopen určit trendy, korelace a vzorce. Proto je dobrý datový model základem úspěchu jeho práce.
Doporučená školení:
Reportingové technologie
K tomu, aby datový analytik mohl pružně reagovat na potřeby managementu a byznysu, musí být schopen flexibilně vytvářet ad-hoc reporty s vysokou vypovídací hodnotou. Musí tedy perfektně ovládat některý z reportingových nástrojů.
Doporučená školení:
Lektoři se zkušenostmi přímo z praxe
Vzdělávání zajišťuje tým zkušených lektorů, kteří mají mnohaleté zkušenosti s integrací dat, vývojem reportů a dashboardů i se školením ostatních. Naučí vás zdokonalit vaši práci, šetřit čas, využít osvědčených postupů a vychytávek, které jsou prověřeny a fungují. Zjistíte, jak se vyhnout manuálnímu vyplňování tabulek a místo toho se věnovat samotné analýze dat.
Komplexní vzdělávací program a jeho výhody
Komplexní vzdělávání
Komplexní a cílený vzdělávací nástroj, který přesně odpovídá potřebám datových analytiků. Je zaměřen na zdokonalení analytických schopností a zručnosti při práci s daty.
Inspirace a hravost
Dbáme na maximální zapojení účastníků do výuky i diskuze. Do programu mohou být implementovány případy z reálné praxe účastníků a firmy.
Na míru
Přizpůsobíme se vašim časovým potřebám a možnostem. Školit můžeme offline i online, u nás ve školicím centrum nebo přímo u vás ve firmě.
Koučink
Do vzdělávacího programu mohou být zakomponovány i konzultace na zvolenou oblast pro malé skupiny či jednotlivce, kdy se zaměřujeme na konkrétní problém, který uživatelé řeší.
Cena za jedno téma
Teoretické školení
Cena za jeden den u teoretických
školení je 30 000 Kč + DPH /za celou
školenou skupinu
Technické školení
Cena za jeden den u technických
školení je 35 000 Kč + DPH /za celou
školenou skupinu
Pro dosažení maximální interaktivity školení je maximální počet účastníků:
- 15 osob pro teoretické semináře (základy BI, modelování, design, ETL)
- 12 osob pro technická školení (Power BI, excel a další technologie)
Množstevní slevy
3 – 5 dní školení 10 %
6 a více dní školení 20 %
Chci se dozvědět více o vzdělávacím cyklu datového analytika